جام جهانی فوتبال ساحلی - پرتغال؛ ساحلی بازان ایران با شکست از تاهیتی به نیمه نهایی نرسیدند

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.
تیم فوتبال ساحلی ایران با شکست از تاهیتی از صعود به نیمه نهایی جام جهانی فوتبال ساحلی بازماند تا همچنان حسرت حضور در جمع چهار تیم برتر جهان بر دلش باقی بماند.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله یک‌چهارم نهایی هشتمین دوره رقابتهای جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۱۵ - پرتغال امروز پنجشنبه با برگزاری چهار مسابقه پیگیری شد که در آخرین دیدار این مرحله تیم ملی فوتبال ساحلی ایران برابر تاهیتی با نتیجه ۵ بر ۴ شکست خورد تا از رسیدن به جمع چهار تیم برتر جام باز بماند.

در این مسابقه تیم ایران توسط احمدزاده(۱۲)، مرشدی (۱۳) ، مسیگر (۲۶-پنالتی) و مخبری(۳۰) توانست چهار مرتبه بازی را به تساوی بکشاند اما تایاروی در دقیقه ۳۱ گل پنجم و برتری تاهیتی را به ثمر رساند تا ساحلی بازان کشورمان از رسیدن به مرحله بعد محروم شوند.

شاگردان اوکتاویو در حالی مغلوب تیم چهارم جام جهانی گذشته شدند که این تیم در مرحله گروهی،، روسیه قهرمان جهان را شکست داده بود.

در دیگر بازی های مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات ابتدا روسیه با نتیجه ۶ بر ۵ برزیل را شکست داده بود، سپس پرتغال ۷ بر ۳ سوئیس را مغلوب کرد و در بازی سوم ایتالیا با نتیجه ۳ بر ۲ ژاپن را شکست داد.

در پایان مرحله یک چهارم نهایی تیم های روسیه، پرتغال، ایتالیا و تاهیتی به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: فوتبال ساحلی ، دریایی مواج

تاريخ : جمعه 26 تير 1394 | 3:28 | نویسنده : حامد |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • شیک فا